Forside  /   Mandens helbred  /  Kegel øvelser for mænd

Kegel Øvelser for mænd. Sådan finder du den bedste Kegel Øvelser Program?

Kegel Øvelser for mænd. Sådan finder du den bedste Kegel Øvelser Program? 

Kegel Øvelser for mænd

Det kommer til overraskelse for mange at lære, at mænd rent faktisk kan gøre Kegel øvelser - og at de har så mange fordele for mænd, som de gør for kvinder.

Ideen om en Kegel øvelse er at styrke bækkenbunden,som er det muskulære væv, der styrer urinrøret. Disse muskler omfatter pubococcygeus, puborectalis, og iliococcygeus muskler. Sammen danner de "Levator Ani" muskelgruppen, som ligger på begge sider af bækkenet.
I disse vendinger, giver det mening at nævne, at alle kan se resultaterne af en Kegel øvelse.
Bækkenbunden er en vigtig del af en række kropsfunktioner,fordøjelsessystemet og kønsorganer inkluderet. Selv om dette ikke er almindeligt diskuteret og annonceret, Kegel øvelser er gavnlige for mandlige seksuelle liv og kan hjælpe med at forhindre visse seksuelle dysfunktioner og endda bidrage til at forbedre erektioner og forstørre penis!

Fordele ved Kegel øvelser for mænd

Kegel øvelser har relativt de samme fordele for alle,på trods af køn.

Benefits of Kegel Exercises For Men
Fordele ved Kegel øvelser for mænd
Men der er mange faktorer, der kan svække en mands bækkenbund, der bare ikke ville forekomme i en biologisk kvindelig krop, hvor Kegeløvelser ville påvirke og støtte mænd mere end kvinder .
For eksempel, prostata spørgsmål eller fjernelse vil svække bækkenbunden.

Sådan begynder Kegel Øvelser

Hvis du ønsker at begynde at gøre Kegel øvelser,er det vigtigt først at finde de rigtige muskler til at arbejde, hvilket kan være en smule forvirrende.

For at finde din bækkenbundsmuskler,så prøv at stoppe dig selv i midten af vandladning ved at stramme bækkenbunden,eller de muskler, du bruger til at stoppe dig selv fra flatulating.

Musklerne bruges til at udføre disse manøvrer er de muskler, du ønsker at fokusere på, når du laver Kegel øvelser - de er din bækkenbund!

Pelvic Floor Muscles
Bækkenbundsmuskler
Det skal føles som en stramning af bunden af bækkenet, som om din nederste bækken suger sig selv op og ind i kroppen.
Vide, hvordan du aktiverer og målrette dem er nøglen til korrekt gør Kegel øvelser.
Prøv et par praksis runder af stramning og frigive at sætte dig ind i handlingen og den måde, det føles.

Sådan gør Kegel Øvelser

Når du har fundet din bækkenbundsmuskler og ved, hvordan man kontrakt dem, kan du komme i gang på din Kegel øvelser.

De fleste Kegel øvelser er ganske enkel, når du er fortrolig med din bækkenbund, og involverer præcis, hvad vi allerede har gået over: en sammentrækning og en frigivelse.

  • For at komme i gang skal du finde en behagelig position. De fleste begyndere finder det lettere at øve liggende eller sidde, men Kegel øvelser kan gøres i enhver position.
  • Udånd helt, så dine lunger er tomme.
  • På din inhalere, kontrakt din bækkenbundsmuskler og holde dem stramt. I begyndelsen kan du holde i ca 3 sekunder, og slip på din udånder. Som din bækkenbund bliver stærkere, kan du begynde at udvide din holder op til 10 sekunder eller mere (som du ønsker det), og slippe i yderligere 10 sekunder.
Husk, på disse længere holder, vil du ønsker at tage et par indånder og udånder i midten af dine sammentrækninger.
Hvis du forbinder din Kegel-øvelser med din ånde, vil bevægelseen blive mere flydende og hjælpe med at bringe mere energi ind i bækkenområdet.

For at perfektionere din Kegel øvelse, så prøv ikke at flex andre muskler, såsom mave, lår eller balder. Målretning bækkenbunden - og kun bækkenbunden - vil hjælpe dig med at lære at bruge disse specifikke muskler mere bevidst og adskilt fra resten af din krop.
Ideelt set vil du ønsker at gøre omkring 10 reps af sammentrækning / release duo, og 3 sæt af disse 10 reps dagligt for at få de bedste resultater.
Den vigtigste del, når du vælger at gøre dem, er at gøre Kegel øvelser en del af din daglige rutine,for at se de resultater, du ønsker.

Når du vil se resultater af Kegel Øvelser

Hvis du aktivt laver dine daglige Kegel øvelser, vil du sandsynligvis se resultater inden for de første par uger. Men for nogle kan det tage op til et par måneder.
Vær tålmodig og ophold motiveret i at holde din rytme, og du vil drage fordel af dem.

Spørg din læge om hjælp

Ask Your Doctor for Help
Spørg din læge om hjælp
Hvis du ikke er sikker på, om du laver din Kegel øvelser korrekt, eller hvis du bare ønsker en dybere kig ind i din bækkenbund, spørg din læge.
Ikke alene kan de give dine professionelle tips om din unikke krop, men de har adgang til biofeedback teknologi.
Biofeedback træning, i dette tilfælde, består af en lille sonde i endetarmen, mens du gør din Kegel øvelser, som vil spore, hvilke muskler der aktiveres, og hvilke der har brug for hjælp. Det vil vise din samlede bækken aktivitet.

Dette kan især være nyttigt, hvis du lider af nogen af de betingelser, der er anført nedenfor.

Kegel øvelser for overaktiv blære

Kegel øvelser kan være særligt effektiv, hvis du lider af en overaktiv blære,urinlækage, eller opfordre inkontinens.

Kegel Exercises For Overactive Bladder
Kegel øvelser for overaktiv blære
I styrkelse af din bækkenbund,er du uddannelse din krop og de muskler, der styrer urinrøret, som er den muskel, der tillader urin til at passere, og holder det fra passerer.
Hvis disse muskler er svage, din krop har lidt at ingen kontrol over urethral åbning, hvilket gør det vanskeligt at kontrollere vandladning.
Isolere din bækkenbund vil give dig mere kontrol over din vandladning og træne musklerne til kontrakt og frigive urin kun når det er nødvendigt. Eksamen til længere holder i din Kegel øvelser, i 10-20 sekunder, med den samme mængde hviletid i mellem, vil give dig de bedste resultater.

Kegel øvelser for erektil dysfunktion

Hvis du lider af erektil dysfunktion, kegel øvelser kan gavne dig, også!

Kegel Exercises For Erectile Dysfunction
Kegel øvelser for erektil dysfunktion
Overraskende, din bækkenbundsmuskler spiller også en rolle i at udvikle og holde en erektion - disse muskler aktiveres på samme tid som blod siv til din penis.
Det er en almindelig misforståelse, at din penis fungerer som en muskel. Den "kærlighed muskel" er faktisk bare bækkenbunden.
Hvis du nogensinde har været i stand til at hæve og sænke din penis, mens oprejst, de muskler, du isolerer er faktisk din bækkenbundsmuskler!

Nogle har endda rapporteret mere intense orgasmer efter styrkelse af bækkenbunden. Sammentrækninger i din Kegel øvelser for erektil dysfunktion bør vare omkring 8 sekunder, med omkring en 8 sekunders hvile i mellem.

Kegel øvelser for tidlig sædafgang

Hvis du finder dig selv ejakulere tidligere end ønsket under samleje, din bækkenbundsmuskler kan være skyld. Mange undersøgelser viser, at de fleste mænd, der gør regelmæssigKegel øvelser se en generel forbedring i deres seksuelle præstationer.

Meget som de arbejder for at kontrollere vandladning og afføring, bækkenbunden muskler kontrol sædafgang samt. De arbejder som en levee, at når stærke, kan holde meget længere.
I denne forstand er det ikke overraskende, at en svag bækkenbund ikke vil være effektiv til at bevare sædafgang.
Kort sagt, vil du have mere overordnet kontrol over dine kønsorganer med regelmæssige og gentagne Kegel øvelser - og takket være dette, vil dit sexliv kun blive bedre og bedre. Til behandling af dette, de fleste mænd oplever, at arbejde hurtigt Kegels snarere end langsom holder arbejde bedst. Rapid Kegels består af hurtige sammentrækninger og frigivelse, med en hastighed på omkring et sæt per sekund, for 10 gentagelser.

Dette vil være vanskeligere, hvis du er nyere til Kegel øvelser, så start med den langsomme lastrum og udgivelser til at starte, at sætte dig ind i den handling og involverede muskler. Du kan i sidste ende gøre en blanding af hurtige og langsomme Kegels, som kan give din bækkenbundsmuskler mere udholdenhed og udholdenhed.

Kegel øvelser for hæmorider

En hovedårsag til hæmorider er belastning på den nederste endetarmen på grund af overaktivt tryk under afføring.

Kegel Exercises For Hemorrhoids
Kegel øvelser for hæmorider
Som enhver muskel, hvis skubbet for langt, når styrken og / eller fingerfærdighed bare ikke er der endnu, er du tilbøjelige til at skade det.
Styrkelse af de muskler, der styrer din endetarm - der udgør en del af din bækkenbund - vil gøre passerer afføring lettere, og hjælpe med at forhindre hæmorider fra formning.
Men, Kegel øvelser vil ikke gøre eksisterende hæmorider forsvinde. De bør ikke behandles som hæmorider behandlingsmulighed. Til det skal du bruge mere intensiv behandling. Hvad Kegels vil gøre, vedrører udelukkende som en forebyggende foranstaltning.

Holde din Kegels i ca 10 sekunder her - eller arbejder til 10 sekunder som et mål - med lige hviler i mellem, vil give dig støtte.

Kegel Øvelser Program

Kegel øvelser for mænd er sikrere og billigere derefter piller eller kirurgiske procedurer. Men du bør finde et program, der virkelig virker. Der er nogle ting, du bør huske på.

Selvfølgelig er ikke alle programmer virkelig hjælpsomme. Du kan betale penge og få noget. Og du kan også finde gratis programmer, som forfatterne insistere på deres anvendelighed.

Hvordan man vælger Kegel Øvelser Program for mænd?

Alle elsker billige tilbud og gode tilbud, og når de ikke kan erhverve en bestemt ting uden omkostninger, de ønsker at få et bedre tilbud. Sundhedsteknikker er de samme, og du måske ønsker at kigge efter billige og endda helt gratis programmer. Vi ønsker alle at have et godt køb.
Når produktet kan påvirke dit helbred, så er det meget vigtigt at se nærmere på, hvad du vil erhverve. Hvorfor ikke risikere dit helbred? Det er en af de vigtigste ting, vi har.
Et stigende antal organisationer skaber sundhedsmæssige løsninger, som teoretisk støtte til at forbedre personens fysiske sundhed, motivation, styrke, seksuallyst og endda hjælpe forstørre penis! Enhver virksomhed vil erklære deres produkt er helt sikkert kommer til at fungere godt. Men meget ofte mænds drømme og forventninger er bare bruges af disse virksomheder til at skabe en fortjeneste på dem.

Best Kegel Exercises Program
Bedste Kegel Øvelser Program
Hvis du virkelig har brug for at forbedre din seksuelle præstationer, og du er parat til at afsætte den nødvendige indsats og tid,ignorere alle, at gratis prøveversion løsninger, de ting du har brug for, er en helt naturlig, risiko-fri og testet Kegel øvelser program for mænd .

Bedste Kegel Øvelser Program

Hvordan vælger du den bedste Kegel øvelser program for mænd?

  • Den første vigtige ting i at vælge de bedste Kegel øvelser programmer er den type uddannelse. Du må hellere tage den, der er i video. Disse programmer giver dig mulighed for at se, hvordan øvelserne er gjort, og du kan nemt gøre dem rigtigt. Som regel er gratis Kegel øvelser programmer kun tilgængelige i tekst version.
  • Prøv at finde ud af, hvilke resultater vil øvelsen bringe. Der er ingen grund til at bruge din tid på at praktisere, hvis ingen dokumenterede resultater kan opnås. Kun et par Kegel øvelser programmer kan garantere succes. Vælg dem, der er godkendt af nogle medicinske eksperter. Det skal nævnes, at gratis Kegel øvelser programmer ikke kan godkendes af medicinske eksperter eller støttes af kliniske forsøg.
  • Omkostningerne ved programmet er også vigtigt, og priserne er så forskellige, at det er nemt at blive forvirret. Og her skal Du huske de to punkter, der allerede er nævnt. Ligegyldigt hvor lav prisen er, programmet uden de to punkter ovenfor er ikke en god en.
  • Hvert program skal skabe effekt. Når kunderne får pengene tilbage garanti så er der flere muligheder for at få, hvad du har brug for. Du kan få sikkerhed for, for eksempel, at pengene delvist vil blive returneret, når det lovede resultat ikke er opnået (yderligere inches inden for 2 måneder, for eksempel). Der er ingen grund til at betale for noget, der ikke giver succes for din behandling.
  • På trods af det faktum, at du vil gøre øvelserne af dig selv, en kundesupport system er ønskeligt, da du måske har brug for hjælp eller dine spørgsmål besvaret. Gratis Kegel øvelser programmer ikke har nogen professionel støtte. Prøv ikke at bruge deres ofte stillede spørgsmål og medlemsfora; de er normalt overvåget af mennesker uden medicinsk uddannelse, så de har intet ansvar for deres råd og svar.

Kegel Øvelser for mænd. Resumé.

Hvis du ønsker at gøre programmet effektivt, så skal det besvare de mange krav. Når der ikke er nogen komponent, så er det sværere at opnå succes.
Hvis et program, du bruger, er sikkert og bevist af eksperter, du vil ikke have nogen bivirkninger, men reelle resultater kun. Så prøv og få alle oplysninger om det program, du er i stand til at finde.
Hvis du ønsker at have en troværdig program, så kan du læse en Kegel øvelser forum, hvor det rigtige program vil blive rådgivet for dig. Programmerne gennemgås der af kunderne. Hvilke af dem er de mest anbefalede? Tag højde for disse oplysninger, og fore tag et valg.

Find de bedste Kegel øvelser i dette forum 


comments powered by Disqus